Iris in Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Iris Hoffman - WaarBenJij.nu Iris in Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Iris Hoffman - WaarBenJij.nu
Iris in Nieuw Zeeland

Een half jaar backpacken in Nieuw Zeeland!

Fietsend? Lopend? Met een camper? Geen idee...
Ik laat me verrassen door het land en de cultuur!

Ik ga heel veel mensen ontmoeten, avontuurlijke activiteiten ondernemen, en nog veel meer!

16 januari vlieg ik via Dubai naar Auckland. De tas is al gepakt, ik kan bijna niet wachten!

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2017

West coast, East coast, Dunedin, Wanaka again...

03 Maart 2017

Queenstown en Wanaka.

17 Februari 2017

De eerste maand in Nieuw Zeeland.

05 Januari 2017

Nog 11 dagen!
Iris

Een half jaar backpacken in Nieuw Zeeland! Ik ben Iris Hoffman, 21 jaar en woon in Meppel. 16 januari vlieg ik naar Nieuw Zeeland. De tas is al gepakt! Ik kan bijna niet wachten... Op deze site zal ik af en toe een verhaaltje plaatsen over mijn ervaringen! x

Actief sinds 05 Jan. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5738

Voorgaande reizen:

16 Januari 2017 - 14 Juli 2017

Iris in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: