Nog 11 dagen! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Iris Hoffman - WaarBenJij.nu Nog 11 dagen! - Reisverslag uit Meppel, Nederland van Iris Hoffman - WaarBenJij.nu

Nog 11 dagen!

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris

05 Januari 2017 | Nederland, Meppel

Nog 11 dagen voor ik vertrek!
Nu de laatste dingen nog regelen en de tas inpakken. Hopen dat het past...
Het hostel voor de eerste twee weken in Auckland is geboekt! Daar zal ik de tijd hebben om dingen te regelen en een beetje te acclimatiseren.

Ik heb er zin in!

  • 05 Januari 2017 - 16:33

    Hilda:

    Hey meis,

    Super dat je dit gaat doen!
    Ik hoop dat het wordt wat je ervan verwacht!
    Het is je van harte gegund!

    Liefs, mama

  • 05 Januari 2017 - 22:10

    Vera De Haan:

    Spannend iris! Geniet van deze speciale periode !
    Groetjes,
    Vera

  • 05 Januari 2017 - 22:26

    Ingrid Van Den Bosch:

    Hallo Iris, wat ontzettend gaaf dat je deze reis gaat ondernemen, voor hoelang ga je en ga je daar ook werken voor eten en onderdak. Wens je heel veel plezier.

  • 06 Januari 2017 - 16:54

    Iris:

    Dank jullie wel!
    Ik ga een half jaar, en als ik geld nodig heb ga ik er zeker voor werken!

  • 15 Januari 2017 - 18:27

    Gré:

    Hey Iris, vanmiddag gedag gezegd en nu kan het grote avontuur beginnen. Heel veel plezier en vergeet vooral niet te genieten van alles wat je gaat beleven en euhhh......niet te vaak appen hoor!
    Liefs Gré xxx

  • 10 Februari 2017 - 09:57

    Maaike Kort:

    Hoi Iris, sinds zondag op de hoogte van je grote reis. (Door Johan natuurlijk) Wat een onwijs gaaf avontuur. Ik heb net je foto's bekeken, het is echt een schitterende omgeving. Heel veel plezier en geniet! Maar dat is aan jou wel toevertrouwd.
    Dikke knuffel, Maaike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iris

Een half jaar backpacken in Nieuw Zeeland! Ik ben Iris Hoffman, 21 jaar en woon in Meppel. 16 januari vlieg ik naar Nieuw Zeeland. De tas is al gepakt! Ik kan bijna niet wachten... Op deze site zal ik af en toe een verhaaltje plaatsen over mijn ervaringen! x

Actief sinds 05 Jan. 2017
Verslag gelezen: 619
Totaal aantal bezoekers 5733

Voorgaande reizen:

16 Januari 2017 - 14 Juli 2017

Iris in Nieuw Zeeland

Landen bezocht: